Klantgericht

Na de 1e levering diverse defecte stenen. Binnen een week stonden de nieuwe stenen weer op de stoep

Makkelijk besteld. Duidelijke communicatie omtrent levering. Snelle levering. Netjes door zeer vriendelijke chauffeur tot aan de deur afgeleverd. Helemaal geweldig! Dank voor de goede en snelle service!

Simpelweg gewoon goed

Waar ik bij de meeste leveranciers alleen een minimale hoeveelheid stapblokken kon afnmen, was het bij 123sierbestrating mogelijk om precies te bestellen wat ik nodig had.

Betrouwbaar en stipt

Betrouwbaar en stipt

Duidelijke website en vriendelijk/behulpzaam personeel

We hebben bestrating voor de voor- en achtertuin besteld en zijn heel goed geholpen door de klantenservice. Zeker een aanrader!

Fantastisch zo fijn geholpen!!

Geweldig super snelle levering en ontzettende goed communicatie!! Een Top bedrijf zeer aan te raden en een redelijke prijs kwaliteit!

Fijne service. Alles conform afspraak en mijn verzoek per mail om nog sneller te leveren werd direct opgepakt. Kan er niks op aanmerken.

Meedenkend, superservice en supersnel

Ik was op zoek naar een aanvullende bestelling van tegels. De tegel was echter uitverkocht en zou pas weken later weer op voorraad zijn. 123Sierbestrating heeft voor mij gezorgd dat er ergens anders vandaan toch een aantal tegels geleverd kon worden en heeft deze supersnel bezorgd. Ook aan de telefoon zeer professionele en meedenkende mensen. Topbedrijf en zeer aan te raden.

Goed op de hoogte gehouden

Een deel van mijn producten kon niet op tijd worden geleverd door de toeleverancier. Ik ben hier netjes van op de hoogte gebracht. Transport was heel goed geregeld. Heel vriendelijk en keurig op aangewezen plek afgeleverd.

Fijne communicatie en offerte op maat

Ze reageerden snel op mijn aanvraag en zoals op de site beschreven kwamen ze met een passende offerte naast de al goeie prijzen.

Zeer blij met de gehele tuin.

Volgens afspraak gelopen

Alles op tijd geleverd en prima kwaliteit

Mooie tegels maar helaas aantal kapot en na hierover contact te hebben gehad laten ze het erbij

Ik heb verschillende foto’s hierover naar jullie gestuurd en ging ervan uit dit opgelost te krijgen maar eerst kreeg ik de vraag om wat duidelijkere foto’s te maken. ( was naar mijn mening duidelijk genoeg) na meer foto’s te hebben gemaakt en deze naar jullie heb door gestuurd kreeg ik totaal niks meer te horen. Ik dacht toen, ik laat het er maar bij maar vond het zeker niet netjes, nu ik toevallig een mail krijg van jullie om een beoordeling te plaatsen maak ik daar dus even gebruik van. Dit zou ik normaal niet snel doen. Mvg Niek Schwarte

Makkelijk bestellen. Aflevering op afgesproken moment. Zeer behulpzaam

Prima bedrijf

Levert juist, goeie prijzen. Direct antwoord als je vragen hebt. Gewoon goed!

Super tegels superslecht siergrind

Tegels zijn super strak en geweldige kleur. Super blij De siergrind was gewoon brokken cement, niet antraciet en veroorzaakt een cementsluier dat alleen met uren werk weg te krijgen was. De reactie van terugsturen (niet mogelijk), vervangen (niet mogelijk) maar geen compensatie was niet oke de siergrind was gebruikt om tussen houten tegels op te vullen en zonder alles eruit halen zit ik vast aan grijs cement. Niet blij.

Prima, levering wat onduidelijk

Stenen zijn goed, niks op aan te merken. Wat betreft de levering: je kan een week kiezen wanneer je ze geleverd wil hebben, maar op welke dag ze dan komen, is de vraag. Bij nabellen/mailen wordt daar ook geen antwoord op gegeven.

Slecht

Slecht geholpen! Heb beton tegels besteld na 1 dag leggen betontegels helemaal grijs met wit onder kalk. Meerdere keren gemaild als klacht. Nooit meer bestellen bij jullie

Slecht

Zeer slechte kwaliteit. Tegels breekbaar Heb een kleur besteld kreeg ik twee kleuren Ik heb veel betaald voor een lelijke tuin Jammer

Fijne service, goed prijs, vriendelijk personeel,

Fijne tegel met een perfecte prijs

Naar lang zoeken deze tegel gevonden voor een moeie prijs

Zeer deskundige medewerkers en zeer probleemoplossend en meedenkend

Het duurde iets langer dan gepland maar voor de rest prima geregeld

Lange Coupure 3 A

1391KN Abcoude